Path of Exile: Legion

Тема в разделе "Новости", создана пользователем Dissolator, 21 май 2019.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Dissolator

    Dissolator Мародератор Команда форума Переводчик

    Сообщения:
    1.181
    Симпатии:
    1.502
    Скоро на ваших экранах :)

    https://www.pathofexile.com/legion

     
    dspair, NightFw, Unre@l и 2 другим нравится это.
  2. Droed

    Droed Кач ради смерти

    Сообщения:
    1.789
    Симпатии:
    2.318
    Инстант мувскиллы, акшон канселинг, аое у мили, КУКЛОН
    Мама я милишник
     
  3. Droed

    Droed Кач ради смерти

    Сообщения:
    1.789
    Симпатии:
    2.318
    Лига кстати будет по типу брича. Так же собираешь сплинтеры и потом можешь вставить куски в мапдивайс. Ток вставляются от 2ух до 5 кусков.
     
  4. NightFw

    NightFw Молчаливое крыло poezone

    Сообщения:
    1.237
    Симпатии:
    890
    коротко и ясно о реворке мили:
     
    ElezraLucker нравится это.
  5. Droed

    Droed Кач ради смерти

    Сообщения:
    1.789
    Симпатии:
    2.318
    Жалко про блид ничего не сказали, надеюсь изменения глада затронут и блид.
    Еще хотел второй супортер пак купить, но как понял, что скорее всего буду играть только за мужских персов передумал ._.

     
    NightFw нравится это.
  6. LoreLover

    LoreLover Команда форума Переводчик

    Сообщения:
    3.537
    Симпатии:
    2.254
    Хех, бричи + эссенции.
    Ну по крайней мере это просто +мобы а не какая-то замудрённо-упоротая механика.
     
    Aspelound, NightFw, Dissolator и 3 другим нравится это.
  7. Helkar

    Helkar Магическое крыло poezone

    Сообщения:
    921
    Симпатии:
    616
    Можно даже поиграть. Не надо заморачиваться с пониманием лиги.:onthequiet:
     
  8. Zhenia

    Zhenia Главный Орнитолог по ракам бобрам и пони

    Сообщения:
    3.497
    Симпатии:
    1.993
    готовте новые вкладки под ещё одни не нужные куски ёпа.
     
  9. Aspelound

    Aspelound не Новогоднее крыло poezone

    Сообщения:
    2.736
    Симпатии:
    3.346
    :oops: яя.png
    Теперь я смогу использовать на зомбаков детонированый дед?
     
  10. Dissolator

    Dissolator Мародератор Команда форума Переводчик

    Сообщения:
    1.181
    Симпатии:
    1.502
    это и еще спектров из них поднимать
     
  11. Aspelound

    Aspelound не Новогоднее крыло poezone

    Сообщения:
    2.736
    Симпатии:
    3.346
    [​IMG]
     
    Dissolator нравится это.
  12. Aspelound

    Aspelound не Новогоднее крыло poezone

    Сообщения:
    2.736
    Симпатии:
    3.346
    Погодите ка, если я открою коропку с модом "Detonates nearby Corpses" то мои зомбаки просто схлопнутся чтоли? :pepega:
     
    TrueFighter, hedev, Unre@l и 4 другим нравится это.
  13. Kabancheg

    Kabancheg Диванные войска poezone

    Сообщения:
    5.373
    Симпатии:
    2.988
    Главное отойти от них подальше.. ohwai
     
    TrueFighter, NightFw и Aspelound нравится это.
  14. receptor

    receptor И дай Вам Крис вдвойне, чего желаете вы мне.

    Сообщения:
    1.904
    Симпатии:
    2.408
    Меня больше вот эта штука интересует
    upload_2019-5-22_11-48-28.png
     
  15. FrEeMaN_HC

    FrEeMaN_HC Exile

    Сообщения:
    152
    Симпатии:
    52
    Опять контент ,который можно и не открывать,но явнов разы лучше чем мусорный синтезис.но раньше 4.0 явно ниче интересного не дождемся
     
  16. Droed

    Droed Кач ради смерти

    Сообщения:
    1.789
    Симпатии:
    2.318
    Shorter TLDW on melee fixes:

    • Power stolen from abyssal jewels, and attached to (almost?) all attack gems. Base damage multipliers lowered to compensate
      • Top-end DPS slightly lower, but most players will have less pressure to get better weapons.
      • Actual abyssal jewels will be a bit weaker.
    • Being mobile:
      • You can cancel near the start and end of attack animations, including in between multistrikes and double-strikes, etc. Any time when you're not actively doing damage.
      • You can automatically move in the downtime between attacks. Moving from one killed mob to the next is no longer slower than shift-attacking in place, if they are close enough together.
      • All movement skills are instant and override even attack animations.
      • Can't use movement skills while stunned, but you'll automatically use it afterwards if you tried. [edited]
      • Animation queuing (button spamming) should work similarly to holding down buttons.
      • Bosses will spend more time winding up to give you time to manually move out of the way.
      • Bug fixing a million little things like running->attacking.
      • Movement skills will hopefully work near all obstacles by finally killing the dumb Metropolis-distance calculations and up/down/left/right movement.
    • Click-fest and namelock:
      • Hold down attack to move, and auto-acquire monsters near the cursor. Hold down attack across a group of mobs. Etc.
      • Melee skills can hit multiple enemies. Not melee-splash style, but closer to a tiny ground slam cone.
        • Applies to skills like double-strike. Glacial hammer will have Ruthless-like effect on 3rd strike.
        • Skills like molten strike will probably not trigger multiple sets of meatballs.
    • Accuracy:
      • Max will be 100%. 100% will be easier to get to for white mobs. Resolute Technique/Poacher's will have more value against non-white, who can have more evasion.
    • Defenses:
      • Low level Red gem (quest reward): Steelskin, 75% damage absorption up to a limit defined by gem level
      • Low level Green/Blue gems (quest reward): Dash/(unknown), movement skills. Shift-Dash moves you backwards from the cursor.
      • Chaining the low-level movement skills will not be faster than moving.
      • Molten Shell uses Armor to calculate its damage protection and reflection. Devs hope to make it meaningful in boss fights.
        • Queue Memory Vault Guardian + Ichimonji + Vaal Molten Shell.
      • Fortify has some mechanical changes and more passive tree options that Jon forgot the details of.
    • Stuns:
      • Better stuns for melee, lasts a bit longer and easier to trigger.
        • Mechanically, physical damage is worth more than elemental damage. Melee damage is worth more than Spell damage.
      • Several skills rejigged to make it possible to stun bosses some of the time.
    • Weapons and Shields.
      • Attack-mod only staves. (Also spell-mod only daggers.)
      • Shield Charge uses Shield stats now, like spectral shield throw.
    • Others:
      • Spectral Shield Throw gets more alpha strike (slower but higher damage)
      • Console gets a move-skill bind on the right stick.
      • Act 1-3 monsters getting 2019 updates.
      • [Darkblitz9 adds:] Enemies that block no longer reduce all damage, but instead reduce by a percentage.
      • Cyclone will clearly, definitely be used in 90% of CwC builds, including CwC Lightning Warp. /s
      • Bleed? Poison? Counterattacks? Maybe.
     
    NightFw и ElezraLucker нравится это.
  17. Desparo

    Desparo Синей ямы пути

    Сообщения:
    2.951
    Симпатии:
    1.546
    милигемам сделали базовый урон как у спелов? урон теперь по факту, а не скрипту? мили из бэк? охуеть
     
  18. Droed

    Droed Кач ради смерти

    Сообщения:
    1.789
    Симпатии:
    2.318
    Не, просто небольшой бонус как я понял
    [​IMG]
    Еще интересно что такое АТАК ТАЙМ МУЛЬТИПЛАЕР
     
  19. Dissolator

    Dissolator Мародератор Команда форума Переводчик

    Сообщения:
    1.181
    Симпатии:
    1.502
    слегка уменьшили базовый % урона, но добавили каждому гему специфичный флат урон.
     
  20. Diablo

    Diablo Exile

    Сообщения:
    893
    Симпатии:
    462
    Разработчики вспомнили, что в игре есть ближний бой? Вот это поворот.
     
    hiro_energio нравится это.
Статус темы:
Закрыта.