Ну да, рандомные. Но 2 раза на одну шмотку не пробовал кидать Кстати если кто не знает, с апгрейднутого бричстоуна 3-го левела (другие не проверял) всегда падает блессинг
Затем, что если хочу убить элдера, а не абузить гвардов, то или надо купить шейпед мапу (которой на хк может и не оказаться, напрмер) или намутить шейпед орб.
За прошлую лигу я так и не получил на ссф ни одного шипьярда и ещё какую-то т14 вроде карту рядом с фениксом, + около 6 карт открыл только через делв. Так что хз, по этой лиге ничего не скажу.
С реддита: GGG: We made melee absolute dogshit, worse than ever before, our plans are complete. Players: Wow, we can craft 400pDPS foils for 4ex? That's pretty sweet, maybe BF/Reave won't be so bad. GGG: These motherfuckers never learn, create a new Blade Flurry MTX and stealth nerf the crafting process.
Кстати, там же подвезли рецепт на 2 и 3 сокет. Кому не дало автоматом (вроде писали что будет так, хотя мне не дало). Просто напрямую заходите в шахту и идите к первой же развилке и там рецепт будет.
Народ, кто играет через фликер/consecrated path будьте аккуратны когда будете ломать дверь форта во время бетреял энкаутера. Может закинуть во внутрь форта и синдикатовец и двери будут неубиваемы.
только недавно думала про это — если просто перекинуть папку с пое на ссд то всё должно остаться. Скрины и фильтры в документах хранятся в my games - poe
We've added five new "Core" Supporter Packs to replace the ones that were released alongside War for the Atlas last year. Check them out at pathofexile.com/purchase after the patch deploys. Substantially improved the rewards for defeating the Syndicate Mastermind. At the completion of the encounter, there are doors that unlock which lead to a treasure room. This room contains rewards based on the Syndicate leaders at the time of the Mastermind's defeat. Added various new effects to many elements of the Mastermind encounter to better signal the state of the encounter. The damage area of the wave from the sculpture in the Mastermind encounter should now more accurately match its visual effects. Made various improvements to the audio in the Mastermind encounter. Fixed various cases in the Mastermind encounter where some skills were not being displayed correctly when re-entering the area. Fixed a bug where Safehouse rewards were entirely based on the leader's rank, rather than each reward being based on the rank of the syndicate member associated with that reward. Fixed a bug where Syndicate members didn't pick from all their available dialogue options. Fixed a bug where beasts from your Menagerie were not being migrated when leagues were merged. If you migrated from a public solo self-found league, please make a new character in solo self-found and use the Migrate All option on the character select screen. If you migrated out of a private league and don't have your beasts, please e-mail support@grindinggear.com for assistance. Fixed a bug where Winter Orb could snapshot. Fixed a bug where Ice Spear travelled slower than intended when used by monsters. Fixed an instance crash that occurred when using The Dancing Dervish unique item.
Замутил улучшенную таблицу по наградам синдиката с более актуальной инфой, на основе разных гайдов и комментов, м.б. кому зайдет в таком виде: https://docs.google.com/spreadsheet...RA6eNaLIkV5iOipmZgLwdaKkP4/edit#gid=123770155 з.ы. внутри есть ссыль на картиночную версию, но её геморно постоянно актуализировать, так что может со временем устареть.