Ну да, это же в самых первых видео говорили --- Добавлено --- Added a new Intelligence Support Gem - Impending Doom Support: Causes supported Hex skills to trigger Doom Blast when they are removed or expire
(имея triple damage и double damage будет работать только triple damage) Марк написал полезную вещь, что в 3.12 разные источники double damage не смогут стакаться, так что если кто-то подобное делал, то больше не надо
Caustic Arrow Default 10% increased Area of Effect Alternate Quality 1 20% chance to inflict Withered on Hit Alternate Quality 2 20% of Physical Damage Converted to Chaos Damage Нар-ко-ма-ны.
интересно будет думсдэй вешать дум на тригернутые курсы... в любом случае кок хексбласт + слингер курсы выглядит интересно и дерево удобное, начну им
может ты таки патчноты почитаешь, нэ? Impending Doom Support: Cannot support Triggered or Aura hexes.
это гем Hexes apply a curse in an area and, when manually cast, apply an amount of Doom per second to cursed enemies up to a maximum. Doom increases the effect of the afflicted curse and stacks additively with modifiers to increased Curse effect. Marks apply to a single targeted enemy, and only one enemy can be marked by you at a given time. The current Mark skills are Poacher's Mark, Warlord's Mark, Assassin's Mark, and Sniper's Mark (previously named Projectile Weakness). Monster rarity no longer affects the efficacy of Marks. Monsters deep in the Azurite Mine (Delve) also no longer reduce the efficacy of Marks on them. Additions to the number of curses you can inflict on enemies apply cumulatively to both Hexes and Marks, but do not modify the number of enemies you can have Marked at any given time. Thus, you can have an enemy that is affected by both a Mark and a Hex, but you can't Mark an enemy with two Marks, nor can you Mark two different enemies. Items and enemies which previously reflected Curses will now only reflect Hexes. Added a new Keystone - Doomsday: Causes Hexes you cast to apply to an area, applying the Hex to all enemies in it for over its duration. The Hex area gains its maximum Doom after a short secondary duration.
Berserk Default 20% increased Attack Damage Alternate Quality 1 10% increased Cooldown Recovery Rate Alternate Quality 2 Buff grants 20% more Spell Damage 20 мора с квалити лол, жаль очень костыльная штука для кастеров.
Ну камень берсерка дает баф на спиды + лесс дмж тэйкэн, а с квалити еще и 20% мор спелдмжа, то есть баф они в африке баф - он работает на прсонажа вне зависимости атакер, кастер, саммонер или кто ты там еще. Другое дело что рейдж кастеру набирать как-то неоч.
То что я курсовичкой буду я знал ещё в первый день анонса. Хексбласт забавен, особенно то что можно взять где то 1-2 фаер дамага к спеллам, эквилибриум, и долбить в лишние -50 резиста. А учитывая что курсами эле резист понизить намного проще - то вообще жара.
причем как я понял под думчарджами курсы буду очень жестко резать резисты, знать бы на сколько думчарджи увеличивают эффект курсов
Spell Echo Support Default Supported Skills deal 10% increased Spell Damage Alternate Quality 2 Supported Skills deal 20% less Damage Final Repeat of Supported Skills deals 60% more Damage К этой квалити https://poedb.tw/us/Plume_of_Pursuit и получается так то фулкрит почти без даунсайдов без набора даже 1% крита, вродь ниче так. И ведь рили неплохая база под какой нить норм билд, но шапку хрен достанешь.