Path of Exile 0.11.0

Тема в разделе "Новости", создана пользователем dspair, 31 май 2013.

Статус темы:
Закрыта.
  1. holynight

    holynight nerfed mara

    Сообщения:
    966
    Симпатии:
    246
    это будет легкая лига посравнению с бламтом, главное чтобы сильно не оказуалили игру
     
  2. Deen

    Deen Exile

    Сообщения:
    685
    Симпатии:
    215
    Просвяти, какой неистощаемый источник армора знаешь ты?
    Или за твоими словами снова нет ничего конкретного и ты просто споришь ради забавы?
     
  3. Morterion

    Morterion Exile

    Сообщения:
    104
    Симпатии:
    24
    В том-то и дело, что она легкая и тупая. Нет ничего сложного в том, чтобы собрать все танконоды, мы это и так успешно делаем несколько месяцев. Ни нового теорикрафта, ни свежего мета-гейма.
    Кстати, одним из плюсов летал+турбо гонок было то, что там можно было идти полностью в дамаг, и это было прикольно и интересно.
     
  4. Terrible One

    Terrible One Отец Пигидий

    Сообщения:
    2.997
    Симпатии:
    1.625
    В предыдущем пре-анонсе 0.11.0 что-то упоминали о новой локации и геноциде рассинхрона. Самые долгожданные пункты грядущего обновления пропали ( И да, они сами себе могилу роют - пропустить людей через решето 4х лиг, чтобы получить на выходе 5 человек в каждой.
     
  5. Kadavr

    Kadavr адепт культа Лучезарной Гаечки

    Сообщения:
    274
    Симпатии:
    68
    Одновременно владеть определенным набором из 90 уникальных предметов. Если вы продадите любой из них до конца лиги, вам нужно будет вернуть их обратно для зачтения выполнения этого вызова.
    На аккаунте можно завести до 24 персонажей. Если завести 9 "мулов", каждому в личный инвентарь положить по 10 уников, то никаких вкладок покупать не надо. Так-то.
     
  6. Morterion

    Morterion Exile

    Сообщения:
    104
    Симпатии:
    24
    Имхо они ставят на то, что народ будет играть в новых лигах, и постоянно меняя правила, они будут спасать игру от застоя и уныния. А тем, кому претит все новое, смогут играть на ХЦ/Стандарте.
     
    Deen нравится это.
  7. Tonatus

    Tonatus Бойцовский кот

    Сообщения:
    515
    Симпатии:
    108
    GGG продолжают удивлять. Оч понравились патч ноты. Новый орб вообще в тему. Эксперименты с крафтом теперь можно производить намного безопасней.
    Понравились новые лиги, думаю на анархи поиграю даже, как будет свободное время. (а то вторую неделю уже завал по работе, не успеваю даже поиграть)).
    Понравилось что начали баланс править в плане отказа от онли хп нодов билдов)
    Надеюсь всем дадут бесплатный фулл сброс)
     
  8. ZombieDoctor

    ZombieDoctor Exile

    Сообщения:
    359
    Симпатии:
    46
    Дадут - написано ж
     
  9. JamesBo

    JamesBo профессия Китаец

    Сообщения:
    287
    Симпатии:
    268
    ничего не пропало, можно будет говорить только после публикации пачнотов, Крис же сказал, что это не все изменения и полностью можно будет прочитать через несколько дней.
     
  10. Tonatus

    Tonatus Бойцовский кот

    Сообщения:
    515
    Симпатии:
    108
    Ааа, прочитал не правильно, подумал что дадут просто возможность за раз всё скинуть если будет достаточно рефандов.
     
  11. Doc

    Doc Циничный зануда

    Сообщения:
    855
    Симпатии:
    125
    Ложь и грязная инсинуация. :acute: Впрочем, что от тебя, глупого, толстого и маленького тролля еще ожидать. Завидуй чужому успеху молча, а то лопнешь :D
    [DOUBLEPOST=1370098396,1370098148][/DOUBLEPOST]
    Так потому и пропали, что они пообещали слишком самоуверенно. Что рассинхрон убрать, нужно перелопатить слишком многое, притом в ущерб другому.
    В принципе, согласен, не будем бежать впереди паровоза. Может и вправду напряглись и лагов будет поменьше.
     
  12. Fanat

    Fanat Exile

    Сообщения:
    83
    Симпатии:
    0
    Лучше всего себя будут чувствовать после таких изменений персонажи ближнего боя!!!!
    ну.... ну вобщем.. я просто не знаю что ответить. not comment. а хотя.. че там по поводу десинхронизаций?))
     
  13. Doc

    Doc Циничный зануда

    Сообщения:
    855
    Симпатии:
    125
    Обещались, что как то повлияют на них. Осталось дождаться и увидеть.
     
  14. Silverthorne

    Silverthorne Exile

    Сообщения:
    950
    Симпатии:
    226
    Разбавлю ваш чудесный диалог похожими на фейк патчнотесами 0.11
    http://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/1fifoz/0110_alpha_patch_notes/
    • Content and Features:
    • Loot Allocation - A party leader can choose a item allocation mode for his or her party: Free for All, Short Allocation, Permanant Allocation
    • In all loot allocation modes, normal rarity (white) maps permanently allocate to the creator of the map zone.
    • Life bars options have been added for Minions and Enemies.
    • With the 0.11.0 update, each character has a one time optional passive reset. When you log in you will have the option to reset your passives.
    • Support for new supporter packs.
    • Support has been added for two new long term leagues: Anarchy and Onslaught.
    • New base type items have been created that only appear in the new leagues: Moonstone Ring, Amethyst Ring, Diamond Ring, Turquoise Amulet, Agate Amulet, Citrine Amulet.
    • Six unique items have been created for the new Anarchy and Onslaught leagues. Two drop only in Onslaught. Two drop only in Anarchy. Two can drop in either league.
    • These items will not drop in the Anarchy or Onslaught leagues: Prismatic Ring, Onyx Amulet, Thief’s Torment, Lori’s Lantern, Astramentis, Carnage Heart, Eye of Chaylua, Kaom’s Heart.
    • The crafting recipe for Onyx Amulets will not work in Anarchy or Onslaught.
    • New recipes have been added, some of which only work in the new leagues.
    • Onyx Amulet has been removed from Quest Rewards in all leagues.
    • Weathered Stones have been added to many Act 1 areas, that describe elements of Karui history. Areas these stones appear in are: Terraces, Tidal Island, Mud Flats, Ledge, Rocky Climb, Ship Graveyard, Coves.
    • Blacksmith, the boss of the Dunes and Spider Forest maps, has been redesigned with new stats, skills and AI.
    • Added the Eternal Orb - Creates an imprint of an item for later restoration. Right click this item then left click on an item to create an imprint. This imprint can later be used to restore this specific item to that imprinted state.
    • Banners have been added for League Selection in the character creation menu.
    • Adjusted the height of nameplates on dropped items so it no longer covers the 3D art.
    • Added three new cosmetic microtransaction effects - Ebony Footprint Effect, Radiant Footprint Effect, Infernal Footprint Effect
    • Added another quest state to the Way Forward quest so that the quest makes sense if you don't see Piety at Prisoner's Gate.
    • Added a quest item, Thaumetic Emblem to open the blocked path in the Way Forward quest.
    • Continued to incrementally improve the art, effects and environments and audio.
    • Audio Updates:
    • Added an ambient sound volume option to the options panel. If the ambient sound option is being added to the settings for the first time then it will take on the current value of the sound effects volume.
    • Completely overhauled basic weapon impacts.
    • Added impacts for when a target is using energy shield.
    • Added new weapon swinging sounds.
    • Dual wielding with different weapon types now plays the appropriate sound for both types.
    • Improved Tempest shield audio.
    • Improved Sweep audio.
    • Changed the way volume fades, you can now hear sounds in a smaller area.
    • More Environment and reverb tweaks.
    • Improved Extra gore audio.
    • Fixed an gain multiplier issue with certain dialogue.
    • Previous audio environments should no longer persist into the character creation screen.
    • The Mortem Morsu unique item has been given 3d art.
    • Corpse chests that resemble player characters have been removed.
    • Name entry is now more restrictive and the "OK" button will disable if you haven't entered a name.
    • Friends list now sorted by account name.
    • Estimated stats on character sheet now cap out at level 77 monsters.
    • General Balance:
    • Monster damage from normal attacks and skills has been reduced in all difficulties.
    • Endurance charges now only provide 4% elemental and physical damage reduction per charge.
    • Reflect mods for monster auras and maps has been reduced to 18% from 20%.
    • The Alchemist Poison Bomb has been reduced in damage in all difficulties, beyond the general monster rebalance.
    • Puncture by monsters has been significantly reduced in damage in Normal and Cruel difficulties, beyond the general monster damage rebalance.
    • Unrighteous Fire has been reduced to reflect the different relationship between Life and Damage in monsters.
    • Hillock now correctly restores a percentage of his maximum life when he draws his sword. This life restoration increases in higher difficulties.
    • Cruel quest rewards - changed to 18% Physical Damage for Oak, Attack Speed 8% for Alira.
    • Adjusted player spawn location of Crematorium map boss room entrance
    • Marketplace waypoint is now safer from statues
    • Item Balance:
    • Granite Flasks have been reduced to providing 3000 armour.
    • The drop rate of Life, Mana and Hybrid flasks has been reduced.
    • The amount of mana recovered by high level flasks has been increased. For mana flasks this covers Giant and above, for hybrid flasks, Sacred and Hallowed flasks.
    • Rustic Belt implicit increased to 12-24% from 3-5%.
    • The Flask 40% quality vendor recipe now takes precedence over Flask Fusing vendor recipe.
    • Skill Balance:
    • Mana recovery from the Clarity aura has been increased.
    • Damage progression from Ethereal knives has been reduced.
    • Damage from Freezing Pulse has been reduced.
    • Life values for minions and totems has been reduced to reflect new damage values for monsters.
    • Molten shell armour and threshold values have been adjusted for new monster damage scaling.
    • Arctic Armour has had its damage reduction adjusted for new monster damage scaling.
    • Multistrike attack speed penalty reduced to 36% from 40%.
    • Melee Splash - damage penalty reduced from -20 to -16%.
    • Passive Balance:
    • Notable passives with non-unique names have been renamed to unique names.
    • Life +% nodes, and most Energy Shield +% nodes have been reduced.
    • General and Weapon Specific Physical Damage bonuses have been increased throughout the tree.
    • Axe physical damage notable passives have been increased further than other weapon physical damage passives.
    • Weapon and melee specific critical strike chance nodes have been significantly improved.
    • The penalty on Acrobatics changed to halving (50% less for each) ES and Armour, instead of removing these entirely.
    • Elemental Adaptation has been reduced to 2% maximum resists.
    • Diamond Skin and the renamed Crystal Skin notable passives have been reduced to 12% from 15%.
    • Static Blows - The shock duration bonus has been reduced to 20% from 45%.
    • Inner Force has been reduced to 12% buff effect from 18%, other buff effect nodes reduced to 3% from 6%.
    • The Savant notable passive in the Witch start area has been changed to Elemental Dominion. This provides +20 Intelligence, and +20% Spell Elemental Damage.
    • The Agility notable passive in the Shadow starting area has been changed to Coordination. This provides +20 Dexterity, 3% Attack Speed and 3% Cast Speed.
    • The Savant notable passive in the Templar starting area has been changed to Secrets of the Order. THis provides +20 Intelligence and +20 Mana.
    • The Strength bonus on Heart of the Gladiator in the Marauder start area has been reduced to +10. +10 Strength has been added to the following early Marauder notable passive nodes: Armour Mastery, Troll’s Blood, Raw Power, Butchery.
    • Soul Raker, Essense Raker and Spirit Raker have been increased to 4% leech each. Spirit Raker now includes 20 flat ES.
    • Flaying dagger notable passive now includes +6% maximum life.
    • Cruel Blade now includes 6% Attack Speed.
    • Bug Fixes:
    • Fixed a bug where summoned zombies and skeletons could not enter areas characters could.
    • Fixed a bug where Spell Totems casting Molten Shell would keep recasting the skill.
    • Fixed a bug where items would sometimes not drop from monsters killed by Fire Trap.
    • Fixed a bug where mana reservation skills that are totems, traps, or remote mines said "mana cost" instead of "mana reserved".
    • Fixed the bugs related to projectiles that chained or forked having their duration and distance reset (may need elaboration - Chained/forked projectiles keep track of the distance already travelled).
    • Fixed a bug where Spectres and Zombies exploded during zone transition between town and Eternal laboratory.
    • Fixed a bug where the Letters of Exile could repeat the same letter twice in a row.
    • Fixed the /deaths chat command to be grammatically correct.
    • Fixed a bug with the Midnight Bargain unique item, you can no longer reserve 100% of life in conjunction with buffs and not die.
    • Fixed a bug with Conversion trap, where anything killed by the converted enemy had the kill assigned to the trap rather than the player who placed it.
    • Fixed a bug where an instance could crash in rare circumstances when a player with minions left.
    • Fixed an issue where Spectre monster versions of monsters that normally start sleeping or lying down lay down until mobs got closer, rather than being in alert state.
    • Fixed a bug where skill popups showed off hand stats, even if there was offhand weapon equipped.
    • Fixed a bug where Rain of Arrows would treat missed targets as though they had entered the area during the delay, and hit them anyway.
    • Fixed a bug where when very close to a monster and you could shield charge and deal no damage.
    • Fixed a bug where the Energy Shield stun avoidance check would not apply in case of a shield block.
    • Fixed a bug where monsters channeling lightning could still hit targets that had moved out of line of sight or distance during the warm up period.
    • Fixed a bug where zombies hitting a monster being dominated could damage it after it had joined the same team as the zombie.
    • Fixed a rare crash related to minion instability and area transitions of minions on low life.
     
    Doc нравится это.
  15. holynight

    holynight nerfed mara

    Сообщения:
    966
    Симпатии:
    246
    а хотя нет, крис подтвердил что это фейк : D
     
  16. Deen

    Deen Exile

    Сообщения:
    685
    Симпатии:
    215

    нет, это не фейк, это патч с альфа теста, Крис сказал только что это не финальная версия патча.
    "Aren't up to date - there are some things like the events on the character screen that aren't even mentioned in these"
     
  17. Silverthorne

    Silverthorne Exile

    Сообщения:
    950
    Симпатии:
    226
    Если не фейк, и некоторые моменты вроде

    оставят, то это неплохой пинок под зад Шавроне, да и просто лоулайф РФ юзерам, наряду с порезкой шилда.
    Для возобновления работы билда потребуется потратить с десяток лишних поинтов, цепляя реген ноды у Мародера, а не только у Темплара, и ,возможно, серьезно улучшить гир.
    Впрочем, давно хотел замутить лоулайф некру с баргейном, фри респек и хелсбары этому способствуют.
     
  18. dspair

    dspair Злобные хорьки Команда форума

    Сообщения:
    1.297
    Симпатии:
    1.216
    Мда, почти что одни нерфы. Единственное что бафф ауры Clarity радует, хотя, после нерфа Inner Force, реген от нее наверно останется примерно такой же. Inner Force теперь вообще смысла брать нет IMO, как и Elemental Adaptation.

    Наверное теперь все обычные пассивки на здоровье будут 6% давать. Интересно на сколько урон мобов порезали.

    P.S. Устроили тут гоху.[DOUBLEPOST=1370178152,1370177329][/DOUBLEPOST]Еще я не понял в каком месте мили бафнули.
     
  19. Silverthorne

    Silverthorne Exile

    Сообщения:
    950
    Симпатии:
    226

    Нерфанули кастеров - таким образом, мили теперь на фоне выглядят не так убого :lol:
     
  20. holynight

    holynight nerfed mara

    Сообщения:
    966
    Симпатии:
    246
    Возможно они дефбанули мобов тоже пропорционально... хотя как всегда с ошибками...[DOUBLEPOST=1370178530,1370178396][/DOUBLEPOST]
    да и чем они нерфанули кастеров?) бесполезно спорить не опробовав патч
     
Статус темы:
Закрыта.